Erzincan’da “10 Mayıs Sağlık İçin Hareket Et Günü” kapsamında Dumanlı Yaylası’nda gerçekleştirilen doğa yürüyüşünde, fiziksel aktivitenin önemi vurgulandı; iki öğrenciye bisiklet hediye edildi.
Erzincan İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Birimi ile Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi iş birliğiyle, sağlıklı yaşam bilincini artırmak ve fiziksel aktiviteyi teşvik etmek amacıyla “10 Mayıs Sağlık İçin Hareket Et Günü” kapsamında Dumanlı Yaylası’nda anlamlı bir doğa yürüyüşü düzenlendi.
Etkinliğe, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Esra Dilek, Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı Dr. Aslan İskender ve Şube Müdürü Orhan Şengül’ün yanı sıra fakülte hocaları ve Beslenme ve Diyetetik bölümü öğrencileri katıldı. Yürüyüş sırasında, teorik bilgilerin pratikle buluştuğu anlar yaşanırken, hareketli yaşamın kronik hastalıkları önlemedeki önemi ve fiziksel aktivite ile sağlıklı beslenme arasındaki güçlü bağ vurgulandı.

