Ana Sayfa Arama Galeri Video
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

ERZİNCANLI SPORCULARDAN GÜMÜŞ MADALYA

Hırvatistan’ın Opatija kentinde düzenlenen U-13 Adria Youth International Badminton Turnuvası’nda Erzincanlı sporcular Elif Yağmur Uçar ve Yusuf Cembekli, Karışık Çiftler kategorisinde Avrupa ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.

Hırvatistan’ın Opatija kentinde düzenlenen

Hırvatistan’ın Opatija kentinde düzenlenen U-13 Adria Youth International Badminton Turnuvası’nda Erzincanlı sporcular Elif Yağmur Uçar ve Yusuf Cembekli, Karışık Çiftler kategorisinde Avrupa ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.

Hırvatistan’ın Opatija şehrinde gerçekleştirilen U-13 Adria Youth International Badminton Turnuvası’nda mücadele eden Erzincanlı sporcular, elde ettikleri uluslararası dereceyle büyük gurur yaşattı.

12 farklı ülkeden toplam 155 sporcunun katıldığı organizasyonda Türkiye’yi temsil eden Elif Yağmur Uçar ile Yusuf Cembekli, Karışık Çiftler (Mix) kategorisinde sergiledikleri başarılı performansla finale yükseldi. Rakiplerine karşı ortaya koydukları etkili oyunla dikkat çeken milli sporcular, turnuvayı Avrupa ikincisi olarak tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

Uluslararası arenada ay-yıldızlı bayrağı başarıyla temsil eden genç sporcuların elde ettiği derece, Erzincan’da da sevinçle karşılandı. Sporcuların disiplinli çalışmaları ve mücadeleci performansları takdir toplarken, başarıda emeği bulunan antrenörler de tebrik edildi.