Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, üniversite öğrencileriyle düzenlenen piknik etkinliğinde bir araya geldi. Samimi ortamda gerçekleşen buluşmada gençlerin talep ve görüşleri dinlendi.
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileriyle düzenlenen piknik etkinliğinde bir araya geldi. Programa Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Zeynep Yeşil ve üniversitenin birim amirleri de katıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte öğrencilerle yakından ilgilenen Vali Aydoğdu, gençlerle sohbet ederek onların görüş, öneri ve taleplerini dinledi. Birlik ve dayanışma mesajlarının öne çıktığı buluşmada öğrencilerin sosyal ve akademik gelişimlerinin önemine vurgu yapıldı.
Öğrencilere başarı temennilerinde bulunan Vali Aydoğdu, gençlerin her alanda desteklenmesinin önem taşıdığını belirterek, üniversite yaşamının yalnızca akademik başarıyla değil sosyal etkinliklerle de güçlendiğini ifade etti. Etkinlik boyunca öğrenciler ve protokol üyeleri keyifli vakit geçirirken, program hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

