Erzincanlı millî badmintoncular, Çekya’nın başkenti Prag’da düzenlenen YONEX Czech Youth International Prague 2026 Turnuvası’nda 3 bronz madalya kazanarak uluslararası başarıya imza attı.
Erzincanlı millî badmintoncular, Avrupa’nın önemli gençlik organizasyonları arasında gösterilen YONEX Czech Youth International Prague 2026 Turnuvası’nda elde ettikleri derecelerle Türkiye’ye gurur yaşattı. Çekya’nın başkenti Prague’da 28-31 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda mücadele eden sporcular, toplam 3 bronz madalya kazanarak kürsüde yer aldı.
30 farklı ülkeden sporcuların katılımıyla gerçekleştirilen ve yüksek rekabet düzeyiyle dikkat çeken turnuvada, Erzincanlı millî sporcular ay-yıldızlı forma altında başarılı performans sergiledi. Zorlu rakiplerle karşılaşan sporcular, uluslararası arenada önemli bir başarıya imza attı.
Turnuvada mücadele eden millî sporculardan Kağan Erçetin, Tek Erkekler ve Karışık Çiftler kategorilerinde üçüncülük elde ederek iki bronz madalyanın sahibi oldu. Bir diğer başarılı sporcu Asya Çınkır ise Çift Bayanlar kategorisinde gösterdiği performansla bronz madalya kazanarak organizasyonu dereceyle tamamladı.

