Kemaliye’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen fener alayı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Meşaleli yürüyüşte marşlar söylendi, bayram coşkusu ilçe sokaklarına taşındı.
Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen fener alayı, yoğun katılımla gerçekleştirildi. İlçe genelinde büyük coşkuya sahne olan yürüyüşte vatandaşlar ellerinde Türk bayrakları ve meşalelerle sokakları doldurdu.
Kemaliye Kaymakamlığı koordinasyonunda organize edilen etkinlikte, Kemaliye Hacı Ali Akın Lisesi öğrencilerinden oluşan bando takımı marşlar eşliğinde korteje eşlik etti. Gençlerin öncülüğünde ilerleyen yürüyüşte, vatandaşlar hep bir ağızdan marşlar söyleyerek bayram sevincini paylaştı.
İlçe merkezinde gerçekleştirilen fener alayında birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıkarken, 19 Mayıs ruhu cadde ve sokaklarda hissedildi. Özellikle gençlerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte renkli görüntüler oluştu.
Meşalelerin aydınlattığı yürüyüş boyunca milli dayanışma ve ortak değerler vurgulanırken, katılımcılar Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe verdiği önemin altını çizdi. Kemaliye’de düzenlenen kutlamalar, vatandaşlardan büyük beğeni topladı.

